Techniki rangi D
Enshou no Kaze
Jest to proste jutsu polegające na złożeniu jednej pieczęci i skupieniu chakry, po czym natychmiastowo ją wypuszczamy co daje świetny efekt fali uderzeniowej dookoła ciała. Jutsu ma zastosowanie defensywne, ale może również posłużyć od odepchnięcia wielu przeciwników.
Chakra: 200
Kaze Kiri*
To jutsu jest defensywne gdy skupimy chakrę w katanach, wykonujemy zamach w odpowiednim momencie wtedy ofensywne jutsu lecące w naszą stronę zostaje rozdarte dzięki czemu technika przeciwnika omija nas po obu stronach boków.
Chakra: 600
Fuuton: Daitoppa
W tym jutsu skupiamy chakrę w płucach po czym wypuszczamy jej ogromne ilości. Technika dobra do obrony jak i ataku z odległością, technika przekształca się w coraz bardziej silniejszy wiatr dzięki czemu z czasem niszczy wszystko na swojej drodze.
Chakra: 700
Techniki rangi C
Fuusajin *
Jutsu elementu wiatru, by jego użyć należny posiadać wachlarz przy zamachu wytwarzamy silny podmuch wiatru który może zdekoncentrować przeciwnika, ale również wzburza on kurz który może służyć jako zasłona do przygotowania pułapki.
Chakra: 750
Fuuton: Suiran Reppu
Technika która polega na sterowaniu zdalnie kastetami, można je wznosić, nadawać rotacji i poruszać dobra technika na atak z zaskoczenia bądź gdy jesteśmy w jakieś pułapce
Chakra: 800 (za podtrzymanie 30 za sterowanie 20)
Kamaitachi *
Po wykonaniu silnego zamachu wachlarzem shinobi wytwarza bardzo silny wiatr, można powiedzieć że mini huragan.
Chakra: 1000
Fuuton: Ninpou Kami Orochi
Technika ofensywna. Składamy ręce i wypuszczamy powietrze które przypomina z wyglądu świder. Technika jest bardzo silna lecz nie jest zabójcza, może jednak daleko posłać przeciwnika.
Chakra: 1200
Techniki rangi B
Fuuton: Kaiten Shuriken
Technika skupia się na kontroli lotu shurinkenów oraz dodatkowo zaostrza je, a to wszystko dzięki skupieniu wokół nich chakry fuuton.
Chakra:1500 (za 4 shurikeny za każdy następny 50)
Boefuu Senpuu no Jutsu
Kolejna technika wymagająca wachlarza a zarazem dewastująca wielki obszar, a mianowicie około 30 metrów kwadratowych. Ninja wykonuje jeden silny zamach wachlarzem dzięki czemu powstaje tornado, efekt jest zaskakujący a teren po technice kompletnie zniszczony.
Chakra: 2000
Dai Kamaitachi no Jutsu*
Justu polega na skupieniu chakry w wachlarzu, co tworzy potężny wiatr zdolny przeciąć nawet metal a o drzewach już nawet nie wspominając, jako, że przez nie przechodzi jak przez masło technika przypomina lecące ostrza sporej wielkości. Dodatkowo technika jest zdolna odbić fale dźwiękowe, przez co jest dobra do obrony oraz ataku.
Chakra: 2500
Futton: Reppushou
Technika która skupia się na jednym punkcie, po wykonaniu pieczęci i wysłaniu silnego podmuchu. Jako, że chakra i wiatr są skupione technika jest zdolna pokaleczyć oraz solidnie odrzucić przeciwnika.
Chakra: 3000
Juuha Shou
Technika nie wymaga pieczęci. Po wykonaniu silnego zamachu kończyną, wypuszczamy skupiona chakrę fuuton wyglądając jak ostrze które porusza się prosto na przeciwnika, jest to bardzo silna technika zdolna przeciąć nawet metal.
Chakra: 4000
Kaze Gaeshi *
Kolejna technika z wykonaniem Katany i posłużeniu się żywiołem wiatru. Jest to technika defensywna, dzięki technice można wydostać się z rozmaitych tornad, bądź je odbić w stronę przeciwnika jutsu defensywne i mało przydatne.
Chakra: 4500
Komakai Butoukai Tatsumaki
Po przyłożeniu dłoni do ust skupiamy chakrę i wystrzeliwujemy kulki małej wielkości, ale za to wielkiej szybkości potrafią zadać sporo bólu.
Chakra: 5000
Techniki rangi A
Tatsumaki no Jutsu
Ta technika posiada dewastująca moc co do ofensywy, ale służy również jako defensywa do jutsu. Wykonujemy pieczęcie po czym dookoła nas powstaje małe tornado. Z czasem powiększa się ono, gdy już osiągnie wielkości dużego prawdziwego tornada, my znajdujemy się w środku niego co zapewnia nam ochronę. Mamy kontrole nad tornadem wiec można nim atakować.
Chakra: 5500 (za sterowanie 100 za podtrzymanie 50)
Juuha Reppu Shou
Jutsu polega na stworzeniu z chakry i wiatru czegoś przypominającego wielką łapę która posiada pazury. Możemy dowolnie zmieniać jej kształt i sterować nią, może służyć do obrony, ale również do ataku gdy użyjemy jej w tym celu obiekt zostanie zniszczony lub przeciwnik zostanie poważnie ranny.
Chakra: 6000 (za podtrzymanie 150)
Kaze no Yoroi
Jest to dość trudne jutsu do wykonania, polega na tym, że w koło nas powstaje wiatr przypominający tornado. Przecina wszystko w swoim zasięgu prócz użytkownika techniki.
Chakra: 7000
Futton: Ninpou Kamikaze
To jutsu po wykonaniu podmuchu tworzy trzy trąby powietrzne, które są sterowane przez nas, ale pełną moc uzyskują wtedy gdy się połączą w jedno potężne tornado.
Chakra:8000 (za sterowanie 100 za podtrzymanie 50 za złączenie tornad 50)
Fuuton: Hanachiri Mai
Wykonujemy odpowiednie pieczęcie po czym pojawiaja się tysiące płatków, lecz po chwili zmieniają się w tornado. Porusza się ono w poziomie by zaatakować przeciwnika i poważnie go zranić lub nawet zabić.
Chakra: 9000
Kaze no Yaiba
To jutsu nie wymaga pieczęci tylko skupienia chakry w wskazującym palcu, gdy już to zrobimy z tego palca tworzy się silny podmuch, który przyjmuję wygląd ostrza i tnie jak katana.
Chakra:10.000
Fuuton: Renkuudan*
Technika jest podobna to Teppoudamy lecz polega na fuutonie. Przyzwany summon miesza powietrze z własną chakrą i powietrze w żołądku po czym wypuszcza ją z dużą prędkością. Powietrze zmieszane z chakrą posiada niewyobrażalną silę przeciwnik trafiony z tego jutsu nie ma szans na przeżycie, jego ciało zostaje dosłownie zmiażdżone lecz jedyną wada tej techniki jest posiadanie odpowiednio dużego summona.
Chakra:11.000
Fuuton: Oni Tsume
Wykonujemy pieczęcie po czym bierzemy głęboki wdech, wprawiamy się w ruch obrotowy i wypuszczamy powietrze zmieszane z nasza chakrą co daje świetny efekt, tnie naszych przeciwników bezproblemowo niczym katana technika zazwyczaj kończy się śmiercią .
Chakra: 13.500
Fuuton: Mugen Sajin Daitoppa
Technika raczej defensywna. Kumulujemy chakrę w płucach po czym wypuszczamy ją z własną chakrą co tworzy dość duży podmuch wiatru technika ta odpycha przeciwników lub broń, która jest w pobliżu technika raczej nie służy do ataku.
Chakra: 14.000
Kaze Furai
Skupiamy wiatr dookoła własnego ciała co pozwala nam się unosić w powietrzu a nawet przemieszczać się. Szybkość lotu zależy od posiadanej chakry oraz jej kontroli.
Chakra:15.000 (za podtrzymanie 200)
Fūton: Shinkugyoku
Po wykonaniu pieczęci wciągamy sporo powietrza i wypuszczamy je w postaci małych pocisków z wiatru. Są one na tyle mocne by rozciąć skórę aż do mięsa i są zdolne przedziurawić ciała wielu przeciwników naraz. Dopóki nie ugodzi jednak w punkt witalny nie jest to technika śmiertelna śmiertelna.
Chakra:17.000 (za 10 pocisków za każdy kolejny 200 max 24 pociski)
Fūton: Shinkuuha
Słabsza wersja Fuuton: Oni Tsume. Użytkownik podczas tworzenia techniki robi głęboki wdech i wydmuchuje ogromną fale wiatru.Wypuszczony podmuch jest wystarczająco silny, aby kroić na wskroś wielorakie cele, powodując wielkie uszkodzenie. Wadą techniki jest stosunkowo wolna prędkość fali, jednak na bliski dystans może okazać się niemożliwa do uniknięcia.
Chakra:18.000
Shinku Daigyoku
Silniejsza wersja Shinkūgyoku, użytkownik wypluwa duży wybuchowy pocisk chakry fuuton przypominający tarczę ze swoich ust, który powoduje rozległe obrażenia dla przeciwnika
Chakra:19.000
Kaze Kiri no Kunai
Technika ta polega na dodaniu do kunia czy też innej broni elementu fuuton przez co nasza broń wydłuża się a waga pozostaje ta sama a ostrość zwiększa się przez co nasza broń jest lepsza od innych
Chakra:20.000
Techniki rangi S
Atsugai
Jest to kolejne jutsu z arsenału Kakuzu naszych ust wypuszczamy olbrzymi podmuch powietrza w kształcie gigantycznej kuli. Technika wyrywa drzewa z korzeniami.
Chakra:22.000
Tatsuno Ooshigoto no jutsu
Justu działa z lekkim opóźnieniem lecz po minięciu chwili zbierają się chmury i wytwarza się ogromne tornado, to co się dzieje w środku zależne jest od chmur.
- Chmury z których pada deszcz wtedy powstaje ogromna ulewa i grad którego wielkości są ogromne
- Chmury burzowe wtedy w środku uderzają w nas pioruny wysokiej mocy i uderzają cię co kilka sekund
Technika kończy się śmiercią lub poważnymi obrażeniami.
Chakra: 24.000
Fuuton: Rasengan * (wyjaśnienie na dole)
Jutsu polega na dodaniu chakry fuuton do techniki rasengan, jest to bardzo trudna i niebezpieczna technika. Technika rozrywa obiekt natychmiastowo, jest o wiele potężniejsza od podstawowej wersji.
Chakra:25.000
Fuuton: Rasenshuriken *
Jest to rozwinięcie techniki "Fuuton Rasengan",ale dalej nie jest to technika ukończona, chakra wiruje na wszystkie strony powstaje ogromne ciśnienie. Przeciwnik który oberwie z tej techniki jest rozrywany na strzępy, gdy nawet przeżyje to nie jest zdolny to jakichkolwiek ruchów jako, że jego komórki są zniszczone a śmierć to kwestia czasu. Po użyciu tej techniki nasza ręka również obrywa na poziomie komórek tak więc należy ją uleczyć.
Chakra:27.000
Fuuton: Kazekiri
Wykonujemy pieczęcie po czym posyłamy do celu szybką i cienka, ale dość szeroką warstwę wiatru. Jest ona niesamowicie ostra więc bez problemu potrafi przeciąć nawet summona czy przeciąć w pół jakiś element, poradzi se nawet ze stalą najlepszej jakości.
Chakra:28.000
Fuuton: Shinku Renpa
Kolejena technika wykorzystująca strumienie wiatru. Shinobi nabiera głębokiego wdechu, z ust wypuszcza kilka pionowych jaki i poziomych strumieni. Są one szybkie jak i bardzo niebezpieczne.
Chakra:30.000 (za 5 strumieni)
*każda gwiazdka oznacza że potrzebujemy czegoś przeczytajcie technikę a będziecie wiedzieć
-znajomość techniki rasengan
-dwie katany
-posiadanie summona
-wachlarz
Offline