 Historia Klanu: Klan znany w Całej Wiosce Ukrytej w Liściu. Klan ten jest jednym z silniejszych we Wiosce. Potrafią kontrolować specjalne pluskwy (robaki) które pożywiają się chakrą. Otóż historia tego jest taka, że gdy rodzi się nowy członek Klanu, podpisuje pakt z tymi owadami, dzięki czemu one żyją w ciele człowieka, a gdy tylko on je wezwie, służą mu. Ich ubiór nie jest ładny, ani przypadający do gustu. Zawsze mają okulary z czarnymi szkiełkami i płaszcze zasłaniające dolną połowę twarzy. Nie są kimś z kim można się pobawić lub pożartować, zawsze zachowują powagę.
Ranga: D Nazwa:Chigau no Jutsu Opis:Wysyłamy samice owadów nad którymi mamy władzę, na przeciwnika. W walce wróg nawet nie zauważa że na niego poluje jeden mały robaczek. Gdy już samica znajdzie się na przeciwniku, zaczyna emanować słodki i intensywny zapach, który wyczuwany zostaje jedynie przez samce tego samego gatunku. Jedynie członkowie klanu Inuzuka ze względu na swój węch, mają małe (ale przynajmniej) szanse na wyczucie tego zapachu. Chakra:100
Ranga: C
Nazwa:Soroban no Jutsu Opis:Polega ona na wysłaniu owada w terem by zrobić zwiad. Wysłanych może być od jednego do kilkuset owadów. Po powrocie owady w dziwny sposób przesyłają dane i wiadomości do właściciela. Wbrew pozorom członek klanu nie widzi oczami owadów. Chakra: 150/za owada
Nazwa:Taihen Da no Jutsu Opis:Polega na wysłaniu robaków na ciało przeciwnego shinobi. Można to zrobić zarówno frontalnie, co wróg widzi, lub z ukrycia, do czego można użyć samicy lub zaatakować od tyłu. Gdy już pluskwy znajdą się na ciele przeciwnika, zaczynają go kąsać wysysając jego chakre. Są one tak brutalne, że potrafią wyssać całą chakrę z ciała.Wysysają 3.000 na jedną turę Chakra:400
Ranga B
Nazwa:Tenshi no Jutsu Opis:Jest to technika do obrony. Wysyłamy przed siebie ogromną grupę pluskiew by ułożyły się w postaci tarczy, lub jak kto woli, ściany. Jest to wtedy bariera broniąca przed atakami. Nie jest to jednak bariera ostateczna, jak Rashmouuon lecz obronić potrafi. Działa przez jedną turę Chakra:800
Nazwa:Mushi Bunshin no Jutsu Opis:Ta technika pozwala użytkownikowi stworzyć klona, co nie dziwne, z robaków którymi włada. Klon ten zna techniki pierwowzoru i pobiera od niego chakrę. Jednak jest ewidentnie słabszy i mniej odporny. Zazwyczaj służy do dywersji lub podczas ataku by umieścić kilka owadów na przeciwniku. Chakra:1.000/klona
Ranga A
Nazwa:Mushikame no Jutsu Opis:Druga technika obronna klanu Aburame. Polega na tym, by ogromna ilość owadów wydobyła się z naszego ciała. Następnie owady te zaczynają krążyć wokół ciała użytkownika tworząc dużych rozmiarów wir. Potrafi obronić ona przez bardzo silnymi atakami Chakra:6.000
Nazwa:Gaidoku Hiru no Jutsu Technika dzięki której możemy przeżyć ataki z trucizną. Chodzi w tym o to, by do swojego ciała lub ciała kompana wpuścić pijawki które wydobędą z ciała truciznę a następnie po opuszczeniu zatrutego ciała wydalają ją. W zależności od tego jaka ilość została wprowadzona do ciała, zależy jak łatwo będzie uleczyć. Chakra:8.000 za jedną pijawkę
Nazwa: Muchiyose no Jutsu Opis:Technika która niejednokrotnie potrafi zmiażdżyć przeciwnika. Przytykając rękę do ziemi, potrafimy przywołać żyjące w niej owady by nam służyły. Technika pochłania nieco siłi czasu, jednak mając pod panowaniem kilkaset tysięcy owadów możemy łatwo przeważyć szalę zwycięstwa. Chakra: 8.200
Ranga S
Nazw:Abu Kaze no Jutsu Opis:Jutsu bardzo rzadko używane ze względu na straty. Częściej jest traktowane jako ostateczny atak. Chodzi o to, że nagle spod ziemi, jakieś 50 metrów za nami zaczynają z wielką prędkością wychodzić robaki, które po kilku sekundach tworzą wielką na ok 14 metrów falę. W niej znajduje się ponad 100.000 pluskiew, a cały ten atak kierowany jest na wroga. Taka ilość robaków spadająca na niego często miażdży i uśmierca na miejscu. Przy takim uderzeniu, niemalże wszystkie robaczki giną i nie wstaną już (może 5-20 przeżyje). Gdy jednak zmiażdżenie nie powiedzie się, te które przeżyły mogą osiąść na ciele wroga wysysając mu chakre. Chakra:10.000
|